The Basic Principles Of دندانپزشک

Wiki Article

مزیت استفاده از ایمپلنت نسبت به روش بریج عدم استفاده از دو دندان سالم مجاور به عنوان پایه در ایمپلنت گذاری است.

لمینت‌های سرامیکی مطابق ساختار دندان‌های هر فرد ساخته می‌شوند و کاملا اختصاصی هستند. به همین دلیل هزینه بالاتری نسبت به کامپوزیت ونیرها دارند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ایمپلنت بعد از کاشت قابلیت جابه جایی ندارد پس در صورت وجود بی نظمی در دندان ها حتما باید ارتودنسی کرد و بعد در صورت نیاز کاشت ایمپلنت.

مزیت بزرگ دیگر جراحی ایمپلنت با استفاده از لیزر این است که پروسه بهبود زخم را سرعت می بخشد.

برای اطلاع از قیمت دقیق لمینت دندان باید با دندانپزشک مدنظر خود مشورت کنید. دندانپزشک با بررسی و معاینه دندان‌های شما هزینه تقریبی لمینت را تعیین می‌کند.

هر دو روش اگر توسط متخصص مجرب کار شوند، کارایی کافی را دارند و نتیجه بخش هستند.

در شرایط خاص هر دندان ایمپلنت نیازمند بررسی و مراقبت بیشتری است و باید به‌طور کامل منتظر بهبود آن تا زمان مورد نظر ماند. به طور معمول پس از جراحی لثه و طی این قسمت از مراحل ایمپلنت دندان، پایه‌ها نصب می‌شود.

پس از گذشت چند ماه، ناحیه مورد نظر با استفاده از لیزر یا پانچ باز می‌شود و اباتمنت جدید جایگزین درپوش می‌شود.

لمینت‌های دندان در دو نوع لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی وجود دارند. لمینت‌های سرامیکی با لمینت‌های کامپوزیتی یک سری تفاوت‌هایی دارند.

آیا ایمپلنت درد دارد؟ آیا بعد از جراحی ایمپلنت دندان درد وجود دارد؟ تا چه مدت پس از جراحی، ایمپلنت دندان احساس درد دارید؟ آیا با بی حسی موضعی ایمپلنت دندان درد دارد؟ احساس درد یک سال پس از جراحی ایمپلنت طبیعی است؟ 

انتخاب رنگ مناسب برای لمینت read more دندان ممکن است دشوار باشد؛ زیرا تنوع‌های رنگی زیادی وجود دارد. اگر می خواهید دندان هایتان درخشان و سالم به نظر برسند، باید رنگی را انتخاب کنید که شبیه دندان های واقعی شما باشد و فقط چند درجه روشن تر برای لمینت خود انتخاب کنید.

لمینت سرک تنها از یک رنگ سرامیک ساخته می‌شود، بنابراین ظاهر آن چندان طبیعی نیست. به مرور زمان روی لمینت سرک لکه‌های ایجاد می‌شود که باعث طبیعی‌ترشدن ظاهر آن می‌شود.

پس از این که مواد خود را گرفتند و کار تمام شد، از دهان خارج می شود.

ایمپلنت دندان پروتزی است که جایگزین دندان آسیب دیده یا از دست رفته می شود .

Report this wiki page